Finbesök.


Bilden gjord av Citty 2005. ^^ Kommer ihåg kvällen när denna bild togs. :P Vi hade inget att göra så vi drog ut och träffade Newton och några, och krökade lite. Sen tröttnade vi på dom och smet iväg när dom inte märkte, och drog hem till Citty och gjorde "hemliga" saker! Hahah, fan vad skumma vi var på den tiden! :D
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

God morgon, idag får vi finbesök! Jajjemänsan, Citty is comming! =)
Hon sov hos Johanna inatt, som bara bor ett par minuter här ifrån, och då tyckte Citty att det var ett ypperligt tillfälle att komma hit och leka med mig och Bella när Johanna börjar jobba kl 11.00. Det tycker jag med. =)

Igår kväll vart det bara lugnt, köpte fredagsmys och jag och Newton kröp ihop framför en film som skulle vara "skitbra", men som inte alls var bra. Haha men så kan det vara, vi hade mysigt iaf. =)
Ikväll ska Newtons mamma bjuda på middag, det ska bli trevligt, alltid nice att bli bjuden på mat hehe. ;)
Nu ska jag städa och göra fint inför Cittys ankomst. Nä det ska jag inte, men jag ska väl försöka duscha iaf. :p

Kommentarer
Postat av: CITTY FOR PRESIDENT

"Nu ska jag städa och göra fint inför Cittys ankomst. Nä det ska jag inte, men jag ska väl försöka duscha iaf. :p" - haha, jag tänkte väl. Vaddå städa inför min ankomst? När började du med sånt? xD



löööve you.

2010-02-21 @ 14:29:02
URL: http://cittyforpresident.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0